Hiperhidrosis Antiperspirant - Simpan Diri Anda Dilindungi Dari Berpeluh berlebihan

Hiperhidrosis Antiperspirant - Simpan Diri Anda Dilindungi Dari Berpeluh berlebihan

Jika anda sedang mencari untuk hiperhidrosis antiperspirant terbaik yang terdapat di pasaran untuk sekali dan untuk semua menamatkan masalah yang memalukan anda peluh berlebihan, anda sebenarnya dibentangkan dengan dua pilihan yang anda boleh memilih daripada. Ia adalah sama ada anda boleh pergi untuk didapati secara komersial over-the-kaunter atau yang tinggi antiperspirants preskripsi gred perubatan. Sesungguhnya, anda akan memilih orang-orang yang mudah untuk mencari di kedai-kedai ubat dan pasar raya tempatan anda. Yang boleh difahami. Berikut adalah beberapa peringatan untuk membimbing anda apabila mendapat antiperspirant hiperhidrosis anda.

Tertentu Dri
Pertama sekali, cuba cari yang antiperspirant over-the-kaunter untuk peluh berlebihan yang pergi dengan nama jenama tertentu Dri. Produk ini diketahui mengandungi aluminium klorida, yang sebenarnya adalah bahan kimia yang muktamad di kalangan semua antiperspirants yang terdapat di pasaran. Komponen berkata diketahui peluh berlebihan dengan kandungan klorida aluminium tinggi yang ditubuhkan untuk bekerja dengan sangat baik sejauh mengubati orang dengan peluh berlebihan atau hiperhidrosis. Pesakit yang mengalami peluh berlebihan dan telah ditetapkan antiperspirants lain, komersil dan ditetapkan, sebenarnya didapati tidak bekerja dengan jayanya tidak seperti jenama Dri yang tertentu.

Driclor
The antiperspirant hiperhidrosis kedua, anda perlu menyemak adalah bahawa Driclor. Ia merupakan satu lagi begitu banyak produk OTC yang sedia yang ditetapkan untuk merawat peluh berlebihan atau keadaan yang serius hiperhidrosis. Ia mempunyai aluminium tinggi klorida hexahydrate tumpuan kira-kira 20%, yang sebenarnya, yang paling tinggi anda akan mendapat apabila ia datang untuk mendapatkan diluluskan sebagai antiperspirant yang ditetapkan. Pastikan bahawa apabila anda memohon pada kulit anda, anda telah kering setiap bahagian kulit anda dengan baik. Selepas itu, apabila anda bangun pagi berikutnya, basuh kawasan anda telah memohon antiperspirant pada, kering mereka dengan baik, kemudian memohon semula beberapa lebih daripada Driclor. Perlu diingat juga bahawa anda perlu memohon untuk kali kedua pada sebelah petang.

Drysol
Jika anda telah cuba dua antiperspirants hiperhidrosis yang dinyatakan sebelum ini, iaitu tertentu Dri dan Driclor dan masih anda berhadapan dengan masalah hiperhidrosis, maka anda akan mempunyai pilihan lain tetapi untuk hanya mengambil jalan keluar yang terakhir ialah yang menggunakan jenama Drysol yang . Produk ini sebenarnya, sudah preskripsi Hiperhidrosis antiperspirant tidak seperti tertentu Dri dan Driclor yang kedua-duanya produk anti-peluh boleh didapati secara komersial untuk peluh berlebihan. Drysol didapati mempunyai kepekatan aluminium klorida kira-kira 30%. Inilah sebabnya mengapa Drysol pantas menjadi antiperspirant preskripsi yang paling disukai di seluruh dunia.

Jika anda mempunyai peluh berlebihan atau keadaan yang serius hiperhidrosis, pastikan bahawa anda tidak segan atau malu untuk berjumpa dengan doktor anda. Kemungkinan jika anda anda yang sebenar, anda selama-lamanya akan dirantai ke penderitaan anda perlu bertahan yang datang dengan peluh berlebihan. Menghilangkan malady sosial ini dan mula membina keyakinan diri anda sekali lagi. Tanya doktor anda mengenai hiperhidrosis antiperspirant terbaik untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar